Pagina selecteren

Impressie

Krijg een indruk van de Parttime Bijbelschool door onze Video, Foto's en onze Instagram

Bekijk onze Bijbelschool in 2 minuten

Bijbelschool Fotogalerij

Bijbelschool Groepsfoto
Student aanbidding
Graduatie
Aanbiddingsleider
bediening tijd
Bijbelschoolklas
Schoolklas
groep praten
Bijbelschool Studenten
aanbidden
altaaroproep
Pastoor Jacky Kroeske
Pastor Ben Kroeske geeft les
Bijbelschool afgestudeerd
RBI Nederland
Bijbelschool student lacht

Wat onze studenten zeggen

River Bible Institute was een antwoord op ons gebed. We verlangden ernaar dat God ons zou toerusten met volwassenheid en de volheid van Zijn gaven in ons leven. In de Bijbelschool vonden we waar we naar zochten: meer van God.

We leerden om dieper in Zijn tegenwoordigheid en in het Woord te gaan. Door de hernieuwde relatie met Hem liet God zien dat Hij door ons kan werken om zielen in Gods Koninkrijk te brengen!

Michael & Leah Jebb

Afgestudeerden van de Bijbelschool

De Bijbelschool heeft een stevig fundament van geloof in ons hart gelegd door krachtig onderwijs vanuit God's principes uit Zijn Woord. Samen met persoonlijke ontmoetingen met de Heilige Geest, werden de leugens dat ik niet goed genoeg was gebroken.

Evangelisatie op straat heeft ons meer vrijmoedigheid gegeven en dit alles heeft ons geholpen om in onze bestemming te stappen als vurige discipelen van Jezus.

Timo & Anne-Lynn Wilbrink

Bijbelschool Studenten

Waarom onze Bijbelschool?

Internationale Bijbelschool in Amsterdam

24 Krachtige en Levensveranderende Cursussen

Wees uitgerust en opgeleid voor bediening

Grote Gemeenschap van gelijkgestemde mensen

Deeltijdprogramma voor een goede Levensbalans

Betaalbaar Collegegeld en gratis studiebeurzen

Wereldwijde sprekers van gerenommeerde ministeries

Bijbelschool Amsterdam

Uitnodiging

River Bible Institute heeft ons leven veranderd. Als afgestudeerden van deze Bijbelschool raden we elke gelovige die hongerig is naar meer van God ten zeerste aan om tijd opzij te zetten en achter God aan te gaan in deze Bijbelschool.

God zal zoveel in en door je heen werken, dat je als een getransformeerd persoon uit deze school zult komen; vol van het Woord van God, vol van de Heilige Geest, toegerust en klaar om te gaan en te doen waartoe God je heeft geroepen! Als je voelt dat God aan je hart trekt om dichterbij te komen, meld je dan vandaag nog aan!

Ben & Jacky Kroeske – Oprichters van River Bible Institute Nederland